brovary84: (Hen)
brovary84 ([personal profile] brovary84) wrote2009-10-15 10:16 pm

Казнить нельзя

 Готую доповідь про смертну кару.
 Виявляється, у світі є ще цілих 58 країн, у яких вона присутня як міра покарання. Зокрема в Японії, ну і в Штатах - куди ж без них. Минулого року по всьому світу стратили близько 2300 осіб, з них у Китаї - більше 1700. 
 Мушу дійти якогось однозначного висновку - "так, потрібна" чи "ні, відмінити". Бо на парі дискутуємо про суспільство майбутнього, яким ми його хочемо бачити і яким воно повинно бути. Поки що маю більше аргументів "за", ніж "проти". 
 До речі, 80 відсотків японців - "за", згідно із результатами нещодавнього соціологічного опитування. 
 А ви якої про це думки?  

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-15 02:24 pm (UTC)(link)
ой, я навіть не знаю. з одного боку, вона ніби й потрібна. а з іншого - хто ми такі, щоб убивати собі подібних? хто нам давав на це право?
а за що страчують у японії?

[identity profile] hoshi-asukai.livejournal.com 2009-10-16 04:20 pm (UTC)(link)
Я проти.
Людині потрібен шанс на усвідомлення і розкаяння.
А не вбивство. Не ми судити маєм чи жити злочинцям чи ні.

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-16 06:08 pm (UTC)(link)
от-от. а ще я подумала: от є в сша та смертна кара - і що? такі страшні злочини там коять незважаючи на неї. окрім того, довічне ув*язнення у камері-одиночці може багатьом видатися гірше за смертну кару.

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-17 10:21 am (UTC)(link)
В Японії теж інколи справжні жахіття творяться...
Хоча по-всякому буває - он років 20 тому хлопець 19-літній убив чоловік 6 із пістолета, а потім у в"язниці зайнявся самоосвітою, почав писати книги і переосмислив багато речей. І це все у камері у 2 татамі - 3 кв.м.П"ять років тому його стратили, і навіть родичі убитих були проти такого рішення...

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-17 04:35 pm (UTC)(link)
вбивства - це жахливо, навіть якщо здійснені внаслідок судового вироку. дуже сумно.

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-18 02:48 pm (UTC)(link)
Тільки чогось їх, на жаль, не меншає:(

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-18 03:16 pm (UTC)(link)
Ок, а жорстокі серійні вбивці, наприклад,-чи багато з них розкаюється?

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-17 10:14 am (UTC)(link)
У них в мілітаристські часи в законодавстві всяке було (і зараз є), але страчують за різні види убивств - із пограбуванням, згвалтуванням, викраденням...Або просто за вбивство більше двох людей.

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-17 04:37 pm (UTC)(link)
мені взагалі японці видаються суворою нацією, навіть жорстокою. не лише по відношенню до інших - до себе самих.

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-18 02:54 pm (UTC)(link)
Дійсно, пєрєгіби на мєстах тут часто трапляються.
Плюс вони ультраетикетні)

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-18 03:01 pm (UTC)(link)
насправді мене японія вабить. та все ж люди там, як мені здається, наче у футдярі живуть. не дивно, що в японії великий відсоток самовбивств. я не так давно читала про підхід матерів до освіти дітей. гонки якісь, а заради чого? діти перебувають у стресі з юного віку.

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-18 03:14 pm (UTC)(link)
І виростають потім зашорені страшенно...
А гонки - бо по-іншому ти нічого в житті не доб"єшся, тебе просто затопчуть інші, спритніші.
Про футляр - теж справедливо, хоча зараз це вже менше відчутно, порівняно із початком 19 століття, наприклад)

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-18 04:39 pm (UTC)(link)
скажіть, а є там дауншіфтери - люди, які добровільно відмовляються вд стресів, пов*язаних із кар*єрною гонкою? адже не може бути так, що геть усі були б поведені на кар*єрному зростанні? не всім же бути зашореними.

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-19 05:29 am (UTC)(link)
Так, звичайно, є, колись навіть передачу про них показували. Але з японською зарплатою наважитися стати дауншіфтером набагато легше, ніж у нас:)

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-19 03:34 pm (UTC)(link)
о, ну ти мене втішив)) от жеж ці стереотипи

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-20 01:25 am (UTC)(link)
Так, я завжди умів утішати!:)
Насправді серед моїх знайомих багато хто кар"єрно зростати не прагне - люди просто роблять те, що подобається. Одні он гречку вирощують у вільний від навчання час. І потім роблять з нею смачнющі пундики...

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-20 02:03 pm (UTC)(link)
класно бодай щось своє вирощувати. знаєш точно, що його вживати можна в їжу))

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-20 03:43 pm (UTC)(link)
Ой, а в Японії справжній бум зараз - усі щось вирощують! Один я ходю, байдуже за всім цим споглядаючи.

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-20 03:45 pm (UTC)(link)
не буде з тебе агронома))

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-10-20 03:48 pm (UTC)(link)
Навіть квіточки не маю якоїсь у кімнаті...((

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-10-20 07:01 pm (UTC)(link)
заведи собі кактуси. вони не вимагають багато уваги, буває, що цвітуть - неочікуванно і гарно. і будеш знати, що в тебе мешкає щось живе))
у мене вдома купа кактусів. я їх обожнюю))

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-11-03 02:22 pm (UTC)(link)
Дякую за пораду! Буду щось думати. Може, порадиш якийсь вид кактусів, найменш вибагливий?)

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-11-03 03:20 pm (UTC)(link)
у мене вдома переважно ребуція (http://iplants.ru/rebutia.htm) і акантокаліціум (http://www.floralworld.ru/encyclopedia/plants/Acanthocalycium.html) симпатичні і невибагливі))

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-11-03 03:28 pm (UTC)(link)
Дякую! З мене японський пундик:)

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-11-03 03:49 pm (UTC)(link)
Нє, до такого вони ще не додумалися.
З бобовою пастою.

[identity profile] malenkyptashok.livejournal.com 2009-11-03 05:30 pm (UTC)(link)
гаразд. домовилися))))
(deleted comment)

Re: Про кактуси.

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-12-26 12:07 pm (UTC)(link)
А особливо жорстоке вбивство - це точка повернення?
(deleted comment)

Re: Окей, припустімо особливо жорстоке вбивство

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-12-27 06:01 am (UTC)(link)
По-перше, я не люблю, коли відповідають питанням на питання. А по-друге, чому я мушу пояснювати позицію "за"? У неї і без мене багато прихильників.
(deleted comment)

Re: Відповіді

[identity profile] brovary84.livejournal.com 2009-12-27 02:05 pm (UTC)(link)
Іване, я поставив питання, а ти замість відповіді на нього задаєш своє питання. Для мене це аж ніяк не конструктивний діалог.